måndag 26 april 2010

Världen är liten

Måndag.
Coachar en tjej som vill byta jobb och vi använder Handelskammaren som exempel eftersom hon skulle vilja jobba där. När jag senare tittar i min inbox har jag fått en fråga om att hålla kurs på Handelskammaren. Jag har aldrig haft med dem att göra tidigare.

Ska äta lunch med Gabriella, en kompis från Norrköping. Jag visar henne våra lokaler och vi stöter på en coach, Anna som hyr hos oss. Det visar sig att de gick i parallellklass under hela skoltiden och de har inte setts på 30 år.

Jag går just nu en internationell kurs som handlar om att hitta sitt syfte. Jag hoppas få svar på om det finns något som kan hålla fast mig över tid. Tänker att det borde finnas många som är intresserade av det, men jag har inte sett något liknande i Sverige. I inboxen ligger ett mail om inbjudan till ett seminarie där en svensk coach skapat en egen modell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar