onsdag 2 december 2009

Indien déjà vu

Onsdag.
Äter lunch med Satya, Dr Reddy, Mr Nagabushan, Karen Tweedie och Don Whittle. Hela Indien-gänget samlat med andra ord. Det är såå kul att träffa alla igen.

Satya berättar att Mr Shankar M. Bidari ville komma till konferensen (bland annat hade han sett fram emot att träffa mig, vilket jag tolkar som att han glömt historien med sarin) men att han inte fick utrese- eller inresetillstånd av säkerhetsskäl. Är man indisk Chief Commissioner så blir det komplicerat att ge sig ut på resa.

Läs om min Indienresa i blogginlägg från april.

Berättar för Karen att jag nu bokat Australienresan och hon var ivrig att supporta mig i den. Bland annat lovade hon att ordna en ICF-träffTasmanien så att jag kan komma dit och berätta om coaching i Norden och träffa coacher från Australien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar