tisdag 6 oktober 2009

Uppskattar Jusek

Tisdag.
Kör mitt 5:e seminarium Hur uppfattas jag av andra, på Jusek. Publiken är levande exempel på olika beteendestilar, så det är lätt att inspireras. Denna dag är en journalist från Juseks tidning på plats. När jag läser hennes artikel blir jag överraskad. Sa jag verkligen allt detta. Det var ju riktigt bra. Hon hade verkligen förstått poängen och hittat kärnan.

Har fått eget passerkort och login på webben som medlem. Jusek vet verkligen hur de ska behandla sina leverantörer. Jag känner mig uppskattad och välkommen.

1 kommentar:

  1. Jag var på ditt inspirerande seminarium när du var i Uppsala. Då fick vi skriva upp oss på en lista och bekräfta att det var ok att skicka mer info. Du skulle även skicka ett frågeformulär - jag har väntat och väntat på att få ge feedback och att få mer info. Men inget livstecken ifrån dig. Hur gör jag för att få respons?

    SvaraRadera