måndag 17 augusti 2009

Proffsig ICF-konferens

Fredag-Lördag.
Fullsatt (130 deltagare) coachkonferens i Göteborg. Konferensen inleddes med en rytmövning som gjorde mig aningen skeptisk, men därefter var det rakt igenom professionalism. Key note speakers var i världsklass och även seminarierna höll en hög nivå. ICF med Ulrik Lork i spetsen var arrangörer och lyckades få allt att fungera perfekt.

Ulrik Lork

Ulrik har gjort mycket för ICF och jag ville överraska honom med ett tacktal för hans insats. Det jag inte visste var att Ulrik planerat att tacka mig, så Pia som var involverad i båda överraskningarna hade det besvärligt.

Pia Santesson (till höger) tillsammans med Maria Nemeth, en
imponerande kvinna som gav oss många kloka tankar i sitt seminarium.

Det finns många andra som också bidragit. Jag köpte 30 st små påsar med chokladbitar i och ropade upp alla för att tacka och applådera dem. Det uppskattades. Jag vet att det ofta är otacksamt att jobba ideellt och vi behöver bli bättre både på att fira och att tacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar