lördag 22 augusti 2009

För mycket valmöjlighet?

Torsdag.
Lunch med Gunnar Thim som jag känt sedan Capgemini tiden. Vi valde Babel Deli som jag kan rekommendera. De satsar på valmöjlighet. Man kombinerar sin sallad eller meze och Gunnar blev helt förvirrad. Jag har gett upp och väljer en av deras förkomponerade rätter, varje gång.

En annan restaruang på Luntmakargatan är Lao Wai. De har endast en enda rätt varje lunch. De har alltid fullsatt trots att det är trångt och stökigt. Men det är väldigt gott. Uppenbarligen har många tröttnat på alla valmöjligheter.

Området runt vårt kontor är fantastiskt när det gäller restauranger. Vi har Paladar de Cuba, Organic Green, Arirang, Moon Cake för att nämna några som är riktigt bra. Dessutom finns det bra caféer i varje gathörn. Vilken tur jag har som får jobba här.

1 kommentar:

  1. Hej Coach Huset!

    Jag tycker att er blogg är jätte bra. Tack!

    sthlm addict

    SvaraRadera