onsdag 13 maj 2009

Ingrid Sedihn

Självklart kör vi våra egna utbildningar på MötesRum. Jag brukar passa på att mingla med eleverna när de har paus. Ingrid är lärare på den svenska delen av CoachTåget och väldigt omtyckt. Jag brukar passa på att fråga vad eleverna tycker om utbildningen så fort Ingrid inte är i närheten. Eleverna är så entusiastiska, ivriga att lära och härliga människor i största allmänhet. Det är så kul att höra deras positiva svar så jag frågar ofta.

Ingrid, du är en förebild. Alltid så klok, ödmjuk och oupprörbar. Jag är stolt när vi gör gemensamma kundbesök. Du har alltid fokus på andra. Du är en fantastisk coach och har en aldrig sinande källa av modeller och verktyg att ta till. Vilken tur jag har som har dig.

Ingrid Sedihn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar