måndag 27 april 2009

Civilekonomerna och Jusek


Måndag.
Idag är det utbildning och godkännande av den första gruppen coacher som ska erbjuda coaching till Civilekonomerna och Jusek. Lite nervöst. Nu ska vi upp till bevis om vilka coacher vi har.

En av coacherna, Evasanne, kommer in i rummet med skinnpaj, motorcykelstövlar och jeans. Jag tittar bestört på henne och oroligt på representanterna från Jusek och Civilekonomerna. Hur kan hon vara så nonchalant i sitt klädval?

Härliga, sprudlande Evasanne är en väldigt duktig coach. Efteråt har vi ett långt telefonsamtal i ämnet. Jag konstaterar att jag inte kan be henne byta klädstil för då skulle det inte vara hon. Å andra sidan vill jag att CoachHuset ska ha en image som matchar våra kunder. Ett dilemma. Jag behöver i alla fall vara tydligare i mina förväntningar till nästa gång.

Evasanne

Hanna från Jusek och Alexander från Civilekonomerna var positiva och alla coacherna blir godkända. Evasanne gjorde ett gott intryck och lyckades tydligen charma representanterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar